„Bloomberg Businessweek Polska” przygotował dla swoich prenumeratów nie lada niespodziankę na dobry początek roku 2012. Prenumeratorzy „Bloomberg Businessweek Polska”, którzy wykupią roczną prenumeratę magazynu, otrzymają w prezencie światowy bestseller – biografię „Steve Jobs” pióra Waltera Isaacsona.
Partnerami promocji są wydawnictwo Insignis oraz Audioteka.pl.
Wielbiciele książek w wersji dźwiękowej, którzy zarejestrują się w bazie wydawanego przez BBWP newslettera Business Today, będą mogli nabyć audiobook „Steve Jobs” w Audiotece po specjalnej promocyjnej cenie 39,99 PLN. W prezencie otrzymają trzymiesięczny dostęp do newslettera Business Today.
Roczna prenumerata „Bloomberg Businessweek Polska” (26 numerów polskiej edycji najbardziej wpływowego magazynu na świecie) wraz z książką „Steve Jobs” oraz 15-miesięcznym dostępem do newslettera Business Today (12 miesięcy + 3 w prezencie) kosztuje 354,5 zł.
Specjalna oferta „Bloomberg Businessweek Polska” jest promowana m.in. w TVN24, w serwisach internetowych wydawanych przez Platformę Mediową Point Group oraz w aplikacjach mobilnych PMPG oraz przez partnerów promocji. Szczegóły promocji na http://jobs.bbwp.pl/.
„Steve Jobs” to licząca blisko 700 stron opowieść o pełnym wzlotów i upadków życiu oraz niezwykłej osobowości twórczego przedsiębiorcy, którego perfekcjonizm i nadludzka energia zrewolucjonizowały sześć branż: komputery osobiste, filmy animowane, muzykę, telefony, tablety i publikacje cyfrowe. Pracując nad książką, Walter Isaacson oparł się na ponad czterdziestu wywiadach z Jobsem, przeprowadzonych na przestrzeni dwóch lat, a także na wywiadach z ponad setką członków rodziny, przyjaciół, przeciwników, konkurentów i kolegów twórcy Apple’a. Książka ukazała się na rynku pod koniec października, a jej polską edycję w listopadzie wydało wydawnictwo Insignis Media. Audiobook przygotowała Audioteka.pl, książkę czyta Jarosław Łukomski.
Na rynku dostępne jest jeszcze noworoczne wydanie magazynu „Bloomberg Businessweek Polska”, którego bohaterem jest właśnie Steve Jobs. Teraz, gdy twórca potęgi Apple’a i jego symbol nie żyje, nadszedł czas weryfikacji jego wielkich planów. Spuścizna Jobsa będzie zależała od nowych produktów firmy. I tu zaczynają się schody. Bo konkurencja w części dziedzin, w których działa Apple, pod koniec jego życia odrobiła bolesne lekcje i zaczyna deptać koncernowi z kalifornijskiego Cupertino po piętach – piszą m.in. dziennikarze Bloomberg Businessweek.
Noworoczny numer „Bloomberg Businessweek Polska”, ze Stevem Jobsem na okładce i rozważaniami o przyszłości Apple wewnątrz numeru, jest w sprzedaży od 28 grudnia i będzie dostępny do 22 stycznia. Nowy numer BBWP ukaże się w poniedziałek, 9 stycznia. Cena „BBWP” wynosi 8 zł. E-wydanie „Bloomberg Businessweek Polska” jest dostępne pod adresem http://ewydanie.bbwp.pl/index.php?act=users&sub=login.
Bloomberg Businessweek Polska” to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Ukzauje się od września 2011 r. Jego wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy „Bloomberg Businessweek”. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu „Businessweek” przez Bloomberg w 2009 roku. Redaktorem naczelnym „Bloomberg Businessweek Polska” jest Michał Kobosko.
Wydawnictwo Insignis Media to uznana marka na rynku dobrej, ciekawej, ambitnej i gwarantującej znakomitą rozrywkę książki. Wydawnictwo działa od sześciu lat. Jest wyłącznym polskim wydawcą książek Jeremy"ego Clarksona oraz Jamiego Olivera, wydaje też książki jednego z filarów legendarnej grupy Monty Pythona - Michaela Palina. Insignis rozwija również działalność wydawniczą w domenie popularnonaukowej.
Audioteka.pl oferuje audiobooki w formacie do bezpośredniego pobrania przez internet z serwisu internetowego pod adresem http://audioteka.pl i przez aplikacje mobilne na telefony Nokia, iPhone, telefony z systemem Android i telefony BlackBerry (aplikacje na systemy BADA i Microsoft są w trakcie rozwoju). Audioteka to jedyny w Polsce serwis oferujący możliwość kupowania, pobierania (poprzez GSM/WiFi) i słuchania audiobooków bezpośrednio na telefonach komórkowych. Tym samym Audioteka jest jednym z pierwszych m-commerce w Polsce - od ponad pół roku aplikacja ‘Audioteka’ na iPhone pozostaje najlepiej zarabiającą polską aplikacją w AppStore. Audioteka rozpoczęła działalność w 2008 roku i jest liderem rynku audiobooków w Polsce. Audioteka to jednocześnie największy producent audiobooków w kraju, posiadający własny zespół producencki, który na zlecenie wydawców, często również w formie ko-edycji, realizuje nagrania audiobooków dla większości wydawców, aby aktywnie kreować najwyższej jakości ofertę audiobooków na rynku. Funkcję Prezesa Zarządu AUDIOTEKA S.A. pełni Marcin Beme – seryjny przedsiębiorca. W tym roku został wybrany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych do programu Polish High Fliers (http://polishhighfliers.pl/business/), promującego Polskę za granicą jako kraj zdolnych i utalentowanych przedsiębiorców, naukowców i artystów.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/bloomberg-businessweek-polska-w-promocji-z-biografia-steva-jobsa